nntfi24.pl

E-maile w serwisie transakcyjnym

KLIENT

NN Investment Partners TFI

ZAKRES PRAC

UX/UI & Graphic design

DATA

2016

Od naszego klienta NN Investment Partners TFI dostaliśmy zadanie przygotowania komunikacji direct z nowymi klientami finansowymi, którzy zakładają konto w serwisie transakcyjnym nntfi24.pl. Dzięki serwisowi mogą oni nabywać jednostki uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych. Sam proces rejestracji jest rozciągnięty w czasie i dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie komunikacji podtrzymującej ich kontakt z marką (nurturing) w czasie przechodzenia kilkunastodniowej weryfikacji.  Planowaliśmy informować ich o statusie procesu i jednocześnie dostarczać im materiały edukacyjne na temat funkcji serwisu oraz samego inwestowania.

photo

Po warsztatach z klientem opracowaliśmy model komunikacji. Rozpoczęliśmy od przygotowania flowchartów i wstępnych makiet, a następnie przeszliśmy do opracowania graficznego i tekstowego poszczególnych maili z uwzględnieniem UX. Powstały maile dedykowane ścieżce pozytywnej, negatywnej i regularnej komunikacji – łącznie 12 personalizowanych szablonów. Postawiliśmy na atrakcyjność wizualną, czytelną gradację treści i dopracowany język marki.

photo

Informacje dotąd techniczne zamieniliśmy na wyrazistą komunikację marki. Cały proces zakładania konta podzieliliśmy na 4 etapy – każdy mail sygnalizował, na którym etapie znajduje się uczestnik. Mailingi wzbogaciliśmy o materiały edukacyjne dopasowane do etapu komunikacji. Następnie każdy szablon został zakodowany i przekazany klientowi do wdrożenia.

photo