Barański Drzwi

Branding oraz projekt i wdrożenie strony www

KLIENT

Barański Drzwi

ZAKRES PRAC

Branding, UX/UI & Graphic design, web development

DATA

2020-2021

Współpraca z marką Barański Drzwi wymagała od nas dokładnego zbadania potrzeb klienta oraz zaproponowania rozwiązań, które już od początku otwierałyby możliwości spójnego budowania kompleksowej komunikacji marki w przyszłości.

Opracowaliśmy brandbook, który określił reguły projektowe dla elementów graficznych, ujednolicił kolorystykę, wskazał możliwości wykorzystania typografii oraz elementów dodatkowych, np ikon czy akcentów graficznych oraz doprecyzował rolę zdjęć w projektach.

photo

Tak wykonana praca stała się mocną podstawą do zaprojektowania strony www, która zwinnie łączy terminologię fachową z byciem przyjaznym przewodnikiem dla konsumentów. Na stronie zastosowaliśmy wyraźny podział na poszczególne kategorie produktowe oraz system filtrowania produktów.

photo

Zbudowaliśmy też część poradnikową, w której użytkownicy pierwszy raz kupujący drzwi do swojego domu czy mieszkania mogą znaleźć sporą dawkę przydatnej wiedzy. Nie skupiliśmy się jednak wyłącznie na kwestiach estetyki czy UX – istotne było dla nas także takie opracowanie treści, aby spełniały wymogi SEO.

photo
photo

poznaj zespół

image

Agnieszka Małeska

Account Manager

Aga jest mistrzem w prowadzeniu i nadzorowaniu realizacji projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Dba o to, by klient otrzymywał od agencji to, co jest mu potrzebne, w uzgodnionym (najczęściej krótkim) czasie i przy zachowaniu oczekiwanej (rzecz jasna wysokiej) jakości usług. Ma doświadczenie w pracy po stronie tak klienta, jak i agencji, zatem wie, jak to jest po obu stronach barykady. Wierzy jednak, że najlepsze efekty przynosi współpraca bez barykad i taki model relacji z klientami niezmiennie wybiera. 

Aga może pochwalić się zaufaniem klientów zdobytym poprzez umiejętne i skuteczne prowadzenie projektów na rzecz firm z branży finansowej, IT, RTV i AGD, FMCG, budowlanej i inżynieryjnej.

Po godzinach czyta, słucha i wędruje – gdy tylko się da, to w towarzystwie labradora Fiodora i gończego Finka.

image

Edyta Waligórska

Account Executive

Account musi lubić to, co robi. To pozwala budować relację i odpowiedni wizerunek. I tak też jest w moim przypadku. Stanowisko accounckie wymaga żonglowania umiejętnościami z różnych dziedzin, a te umiejętności poszerzam tak, aby realizować się w codziennej pracy i podnosić sobie poprzeczkę.

Doświadczenie zdobywałam w projektach strategicznych czy reklamowych dla takich marek jak Grupa Lactalis, Electrolux, Lotos czy Grupa Żywiec.

Czas poza pracą najchętniej spędzam aktywnie na aerial jodze czy na crossficie. W wolnych chwilach rozczytuję się w nowinkach marketingowych i filozofii. Najlepiej zawsze z ludźmi!

image

Karol Bilski

Senior Graphic Designer

Ekspert od User Experience. Nawet najbardziej rozbudowany system zaprojektuje tak, że nigdy się w nim nie zgubicie, a w dodatku będzie naprawdę ładny. Hobbystycznie programuje, żeby ułatwić sobie życie. Lubi grać w planszowe Carcassone, ale nie lubi podliczać punktów, dlatego stworzył do tego własną aplikację mobilną. Zawsze spokojny i opanowany.

image

Agnieszka Olender

Growth Hacker

Studiowałam inżynierię środowiska na AGH, jednak już w trakcie studiów podjęłam kursy marketingu internetowego i dostałam się na staż Digital Marketing and Analytics w firmie Skalski Growth. Zdobyłam tam pierwsze doświadczenie w analizie danych rynkowych, konkurencyjnych, przygotowywania landing page’ów, tworzenia grafik, zarządzania social media i przygotowywaniu pierwszych kampanii. Po stażu zostałam Growth Marketing Specialist w tej samej firmie. Prowadziłam płatne kampanie w kanałach social media (Facebook, Twitter, LinkedIn), kampanie Google Ads, kampanie mailingowe. Duży nacisk kładłam na pozyskiwanie, research i analizowanie danych. Wtedy też rozpoczęłam swoją przygodę z testami A/B i marketing automation. Zdobyłam doświadczenie z obszaru growth marketingu i wielu różnych działań marketingu internetowego. Zaczęłam pracę jako SEM Specialist & Digital Analyst w agencji Ivision.pl, gdzie prowadziłam i optymalizowałam wszystkie typy kampanii Google Ads, zdobywałam wiedzę także w zakresie SEO. Rozwinęłam kompetencje w kwestii analityki internetowej, wdrażając analitykę dla stron i sklepów Klientów, analizując dane i robiąc audyty wdrożeń. 

 

Z moim 4-letnim doświadczeniem w wielu obszarach marketingu internetowego z naciskiem na growth i performance marketing, a także analitykę internetową, zaczęłam wspierać KISS digital w kwestii growth marketingu dla ich Klientów.

 

Pracowałam dla firm z wielu różnych branż, między innymi: Printbox, Parkalot, VirtusLab, Pigeon, Zdrowie w Firmie, Subaru Import Polska, Gree, Purella, CMA, Jestem w Bajce, olini.pl, Big Rig World, Anna Starmach, Noble Optic House, Muzeum Iluzji Krakil.

image

Beata Niżańska

QA Engineer

Rafał Wątroba

QA Engineer

image

Mateusz Zguda

CEO

Współzałożyciel human. Odpowiada za strategię rozwoju human oraz współpracę z klientami i partnerami. Wielbiciel użyteczności, sprytnych mechanik marketingowych i prostych, acz wyrafinowanych rozwiązań. Na przykład takich jak mówienie wprost, tego co się myśli. Doświadczenie zdobywał realizując projekty z obszaru komunikacji i technologii. Wolne chwile spędza pływając kajakiem górskim, konstruując meble lub wałęsając się po świecie. Wciąż uczy się czegoś nowego, uważnie obserwuje świat styku technologii z człowiekiem i stara się wyciągać wnioski.

image

Kamil Chachurski

Frontend Developer

image

Artur Kwiatkowski

Frontend Developer

image

Martyna Huber

Head of Design

Wszechstronnie uzdolniona artystycznie, to kobieta renesansu. Projektuje grafikę, UX i wszystko, o co poprosicie, ale największą satysfakcję dają jej aplikacje mobilne. W czasie wolnym realizuje się muzycznie grając na ukulele, śpiewając i pisząc teksty. Niczego nie robi po łebkach, we wszystko za co się zabiera jest zaangażowana na 100% i zawsze pozostaje kreatywna. Zastanawiacie się, jak to możliwe? Po prostu Martyna jest urodzonym zadaniowcem, jej Asana rozgrzewa się do czerwoności od zamykania tasków. Lubi wszystko co czarne: szkła w okularach, humor i ciuchy. Jeśli brakuje tych mrocznych elementów to znaczy, że jest smutna. Na szczęście to zdarza się naprawdę rzadko.

image

Marcin Turkot

Senior Digital Strategist

W branży digital od 2007 roku. Pierwsze szlify na tym polu zdobywałem w redakcji społeczności Onetu. 

 

W krakowskich agencjach reklamowych odpowiadałem za obszar digital – od kampanii banerowych, przez social media, po wdrożenia serwisów www czy aplikacji mobilnych. Tworzyłem kompleksowe strategie kampanii i koncepcje kreatywne. Pracowałem dla branży FMCG, handlowej, kurierskiej, gastronomicznej, finansowej, dla fundacji oraz podmiotów publicznych.

 

Lubię wyzwania strategiczno-kreatywne oraz rozwiązania łączące offline z online. Ostatnimi czasy wciągnąłem się bardziej w content, SEM i analitykę. Fascynuje mnie wpływ technologii na ludzkość. Stoję po etycznej stronie marketingu.

 

Gram w RPG od wielu lat; zaczynałem od Warhammera, a teraz eksploruję nowe trendy i systemy; jestem też AFOL-em (dorosłym fanem Lego).

share: